Csomagkibontás a küldönc előtt

By | 2018-06-13

Napjainkban már a csomagküldés egy népszerű megoldás és számos futárszolgálat közül választhatunk. A csomagküldés során számos kérdés felmerülhet az emberekben, melyek közül a fent említett az egyik leggyakoribb.

Mindenkiben felmerül a kérdés, hogy a küldöncnek meg kell várni, hogy kibontsuk a csomagot, vagy sem? A félreértések és a viták elkerülése érdekében jó, ha mindenki tudja, hogy a küldöncnek meg kell várnia, hogy kibontsuk a csomagot. A Nemzetközi Fejlesztési Minisztérium Európai Fogyasztói Központja ugyanis meghozta azt a döntést, hogy ha a címzett arra kéri, hogy várja meg a csomag kibontását, akkor neki meg kell várnia. Erre a válasz nagyon egyszerű: csak így ellenőrizhető le igazán, hogy a csomagot érte-e sérülés és hogy a benne található terméken van-e bármilyen károsodás. Valamint a futár a bizonyíték arra, hogy a csomag valóban tartalmazza a számlát és a termékhez kapcsolódó használati utasítást. Attól függetlenül, hogy a futár jelenlétében bontjuk ki a csomagot vagy sem, ha bármilyen problémát, hibát észlelünk, utólag is jelenthetjük az észrevételünket. A minőségre vonatkozó kifogásokat, észrevételeket a későbbiekben is jelezhetjük. Ez olyan szempontból logikus, mivel a termék minőségét nem mindig tudjuk azonnal megállapítani.

A csomag átadásáig az eladó vállalja a felelősséget a termékért. A Mixpakk futárszolgálat már 2012 óta működik sikeresen hazánkban. A megbízhatóság, a pontos, precíz munkavégzés mind olyan szempontok, amelyek itt nagyon fontosak. A www.mixpakk.hu weboldalon számos információt megtudhat a csomagküldéssel kapcsolatosan. Abban az esetbe, ha bármilyen kérdése lenne, akkor hívja a +36 70 336 6029-es telefonszámot, vagy írjon emailt az info@mixpakk.hu email címre és az itt dolgozók minden kérdésére örömmel válaszolnak majd.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük