A keresőmarketing korszerűsége

By | 2011-01-23

Míg csupán néhány évtizeddel ezelőtt igen költséges és időigényes munka volt a piactervezés, valamint a kapott eredmények feldolgozása, elemzése, mára a keresőmarketing jelentősen megkönnyítette ezt. A keresőmarketingnek köszönhetően olyan eredményeket kaphatunk, melyek teljes egészében biztosítják a mérhetőséget.

Secon – A keresőmarketing és keresőoptimalizálás szakértője legelső weboldalát 2007-ben indította, de folyamatosan törekszik a fejlődésre, hiszen erre szükség is mutatkozik, már csak a keresési szokások változásának szempontjából is. Munkafilozófiánk alapjait a hosszú távú gondolkodás, a költséghatékonyság, a megbízhatóság és a kiszámíthatóság képezik. Az indulást követő években egy egész iparággá nőtte ki magát ez a terület.

A fogyasztó igényei, mint sok más területen, ezen a téren is nőttek, finomodtak, így egészen speciális kívánalmak kezdtek el jelentkezni. A Secon – A keresőmarketing és keresőoptimalizálás szakértője azonban lépést tart ezen tényezők változásainak figyelembevételével. Éppen ennek is köszönhetjük, hogy a piacon maradhattunk, és még inkább a fejlődés szolgálatába állhattunk. Igyekszünk a nemzetközi trendekkel is lépést tartani, valamint a Google fejlesztéseit és kommunikációját is folyamatosan szem előtt tartjuk.

Ezeket az elsajátított ismereteket pedig alkalmazni kezdtük a munkánk során. Nálunk nem csupán a munkatársak képzése fontos, éppen ezért különböző képzéseket is tartottunk már, mint például ügynökségeken, multinacionális cégeknél, valamint különféle oktatási intézményekben is. Mi tulajdonképpen az internet végtelen világában azt tesszük lehetővé, hogy az érdekelt azt a tartalmat, terméket vagy esetleg szolgáltatást találhassa meg, melyet valójában keres.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük